onsdag 19 september 2012

Work for it!

5 pass på 3 dagar är nytt rekord tror jag, eftersom jag hade vila innan dessa dagar är kroppen trött,trött,trött nu! Men oj så härligt det är att vara igång! Passet idag bestod av kuldrillar, bakåtkast och hopp på blå mattan (våxnäshallens samlingspunkt/hoppmatta/stretchmatta). I dagens pass ingick alltså ingen styrketräning vilket gör att jag förhoppningsvis återhämtar mig lite inför morgondagens lyftpass.

Har hunnit med många saker idag, steg upp kl 06.00 och for iväg till Filipstad där en kontakt (snälla Niklas) hjälpte mig att byta bromsbelägg på bilen imorse, sen hann jag hälsa på pappa och bror en sväng innan jag vände tillbaka mot Karlstad, på eftermiddagen tränade jag och på kvällen nu har jag jobbat. Skönt att nu landa i soffan och ladda upp för morgonpasset imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar