tisdag 18 september 2012

Aldrig ge upp!



Eftermiddagsträningen idag bestod av kuldrillar, överkropp och intervaller. I kulan har vi nu har börjat med utstöten och försöker få till en bra sådan, till att börja med använder jag ingen kula utan övar utan (har en handduk som "kula" bara för att stöta ut något) men detta kommer såklart stegras upp framöver. Var första överkroppspasset så imorgon kommer jag antagligen va invalid i hela kroppen, men SO WHAT?! I LOVE IT! :)
Avslutade med ett intervallpass i skogen, 1 min x 10 med 30sek gåvila mellan var jobbigt åt benen som hade sjuk träningsvärk i sig. Har inte sprungit på länge och kände efter andra intervallen att jag redan hade råhög puls, massa flås och var trött, men då plockade jag fram viljan och köttade hela vägen till tionde intervallen - så jävla skönt! (hoppas Victoria ser detta)
Kill me!

Lite återhämtning senare kunde ja bjuda er på ett falskt leende :) 

2 kommentarer: