torsdag 13 september 2012

Dokumentär o motiverande samtal

Dagen idag bara sprang iväg! Var först uppe på universitetet för vad jag trodde var en vanlig föreläsning, men istället började vi med att se dokumentärfilmen Mannen från Jupiter som var väldigt bra och helt klart värd att se, HÄR KAN DU SE FILMEN !

Efter föreläsning med film och diskussioner gav jag mig av hem till Victoria (klicka på namnet så kommer du till hennes blogg). Victoria går programmet Hälsa o Wellness och i höst ska jag vara hennes klient i ett arbete hon ska göra. Hon ska öva på att coacha någon och ha motiverande samtal med denne klient (mig), samt att jag ska hjälpa henne med att hon ska få analysera en kostdagbok skriver under 7 dagar samt träningsdagbok skriven under 21 dagar, ska bli kul o spännande att få göra det här tillsammans med henne :) Hoppas och tror att både hon och jag kommer få pepp under höstträningen genom detta !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar