torsdag 20 september 2012

Med glädje på spinningcykeln!

Min torsdag har varit skolfri, jobbfri och innehållit två träningspass. Startade morgonen med ett styrkepass i Våxnäshallen, passet bestod av frivändningar, knäböj fram och halva knäböj. Efter detta var jag taggad på att köra bålcirkeln som jag hade tänkt köra på eftermiddagen så jag körde den också :) 

Eftermiddagens träning bestod av ett spinningpass på KMTI, kom på mig själv med att sitta och le när det var som jobbigast, stört att man älskar något som är så plågsamt! Bra musik, bra upplägg och bra instruktör kan inte sluta dåligt. Kom hem helt crashad efter båda passen idag, inga dubbelpass kvar denna vecka men jag uppskattar att köra två pass istället för att köra ett jäääätteeelååångt dagarna som jag har mycket träning. 






On the to-do-list :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar