lördag 22 september 2012

Mysdag med matkoma!

Har haft en riktig mys-lördag idag, startade dagen med ett träningspass då jag körde kuldrillar, hopp och bålcirkel. Passet kändes bra och avslutade en bra träningsvecka med 9 väl genomförda pass!
Efter träningen åkte jag till "extramamma" Eva där hon bjöd på en underbar lasange följt av min favoritkaka, morotskaka! Var där hela eftermiddagen och timmarna flög iväg, alltid lika mysigt! Fick även med mig några böcker därifrån, funderar starkt på att läsa Hypnotisören som ju kommer på bio snart, har hört att den ska va grym. Kanske bör läsa klart den andra "läsa-för-att-det-är-kul-boken" först... (annars blir det mest kurslitteratur här hemma)

När jag kom hem tog jag kvällen, bäddade ner mig under en filt med en skål ostkrokar och Twilight, länge sen jag såg den filmen och det är ju såå bra :) Nu sitter jag här med nån slags matkoma, både fika hos Eva och sen lite mörk choklad och ostkrokar här hemma gjorde mig helt matt. En riktig unnar-dag blev det idag och det kändes som ett bra avslut på veckan! (förutom att jag mår dåligt nu när magen är proppad med onyttigheter)

Soffmys med mig själv..

...ostkrokar och Twilight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar