fredag 7 september 2012

Aj mina ben!

Kettlebellsen i onsdags har satt sina spår, jag har än idag svårt att gå... Träningsvärk x1000 i benen fick jag med mig därifrån, samt försmak på svetten som ska flöda i höst. Även om det är trist att ha svårt att gå så är det gryymt skönt att ha testat musklerna lite.

Igår hade jag planeringssamtal med coach, vi tog det över en promenad i skogen och kom fram till många bra saker. Kändes bra och oerhört peppande att sätta upp nya mål och starta en ny höst med en ny inställning. Jag är mer taggad än någonsin för att göra ALLT och lite till VARJE dag!!

Idag cyklade jag till skolan, jag brukar inte göra det eftersom det är 11 km enkel väg och 22 km cykel till och från skolan en dag då jag har träning direkt efter är ju inte direkt optimalt.. Men nu eftersom jag har vila tänkte jag passa på att ta cykeln och få lite vardagsmotion. Träningsvärken från i förrgår var minst lika illa idag och jag pinade mig igenom sista 5 km till skolan (bara uppför?) och hem pinade jag mig hela vägen, attans att ett par ben kan värka så fruktansvärt mycket!! Förutom benen var det finfina cykelförhållanden och härligt soligt väder, så det gick lite lättare ändå :)

För er som missat detta, coop har billig kyckling för att de firar 30 år = 30:- för 900g kycklingfilé. Jag och Nicke har laddat upp med 8,1 kg till förmånliga 270:- , det kan man kalla både smart och fynd! Tipptopp då kyckling är en av favoriterna här hemma :)

Från season till off season, let´s go!

2 kommentarer:

  1. Max ett köp per hushåll! Det är sådana som ni som gör att Coop aldrig mer kommer ha billig kyckling ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, som studenter får man luras lite tkr ja! :)

      Radera