söndag 23 september 2012

Girly girly stuff = we were in heaven!

Den här söndagen blev inte alls så som jag föreställt mig. Min plan var söndagsgöra = städa lite, tvätta lite, greja lite, plugga lite, slappa lite.. Redan på morgonen ringde syster och frågade om jag ville med till leklandet med barnen så det nappade jag på direkt! Lite innan jag ska åka ringer Freja och undrar om jag vill med till Sofie och kolla massa tjejgrejer från Kicks (köpa billigtbilligt av Sofie pv) och såklart hakade jag på detta, hon bor på herrhagen så var perfa att hänga på leklandet nån timme först och sen dit och hänga där några timmar. Detta slutade i att jag var borta i princip hela dagen och när jag kom hem var det dags för middag, dusch o soffläge!

Hos Sofie tänkte jag ju inte handla något, men försök att motstå bordet nedan!


Massa fina färger, jag valde en!

En liten del av allt vi fick köpa billigt...... Fattar du NU?

2 av prylarna jag köpte med mig hem, like it pink!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar