fredag 21 september 2012

Eko i hallen!

Är nu hemma efter ett träningspass i en ovanligt tom Våxnäshall, det var bara jag och 4 till där under tiden jag tränade. FIG-eleverna har i helgen Skol-SM (som för övrigt ligget sjukt sent) och eftersom Niklas går fyra år på gymnasiet så är han alltså i Växjö i helgen. Han har avklarat första grenen av fyra, slägga, och han kastade 55.69 och tog silver, woohoo :) 

Träningen idag gick bra! Min tränare är sjukskriven några dagar pga sjukdom så tränade helt själv eftersom Niklas är bortrest. På programmet idag stod kuldrillar och lite överkroppsträning, första "vanliga" bänkpasset i veckan så kommer nog kännas lite imorgon. Kroppen kändes pigg idag, även fast träningsveckan börjar lida mot sitt slut. Imorgon förmiddag går sista passet för veckan av stapeln och efter det ska jag till min "extra mamma" Eva (min mammas barndomskompis), bra att ha henne när min egen mamma inte är här. 

Kvällen idag bjuder på umgänge med min vän Freja !


Tom hall!

Tema på träningskläderna idag blev rosa :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar