onsdag 5 september 2012

Bättre lycka nästa gång?

I förrgår provade jag mina vingar i skogen igen, och utdelningen av svamp blev mycket bättre än förra veckan. Om det är så att övning ger färdighet så blev ja jäkligt mycket bättre på en gång. Eller handlar det om tur? 

Denna och nästa vecka ska jag småsmyga igång med träning, fram till idag har det bara varit promenader och cykelturer. Ska testa lite olika nya gruppass på kmti för att se om jag hittar något jag vill gå på regelbundet i höst - tidigare har jag gått på spinning (som uthållighetsträning) och någon gång core/core boll (som bålträning). Är laddad för att dra igång den riktiga träningen igen, men endast halva vilan har gått... Smygstart blir bra iaf, pigg o fräsch när träningen mot nästa säsong drar igång!



Bättre skörd denna gång



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar