måndag 3 september 2012

Helt slut...

Oxhälja är nu slut, och det är jag med! Har varit en onyttig helg på många sätt och vis men jag hade undantag  från nya  "duktiga" livet under helgen eftersom precis som min bror sa, man kan inte ha godis/nyttiglöfte på Oxhälja...

Två kvällar/nätter med paartyy med gamla vänner, nattmat (ser gott ut, jag tar två!), marknad och handling gjorde helgen superduperbra. Shoppingen på marknaden bestod av strumpor, kryddor, filmer, honung, remmar och lite småmums. Idag var jag dock så trött/sliten/på väg att bli sjuk så jag gick hem från skolan efter drygt en timme och har sovit i en och en halv timme nu - najs!

Tack alla som gjorde helgen så bra, you rock!


Suddiga minnen (stämplar) från två utekvällar!

Mina nya strumpor som Niklas "tvingade" mig köpa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar