onsdag 31 oktober 2012

Long time no see!

Long time no see!

Vad har hänt? Jo till att börja med har jag blivit PT på distans åt min syster, hon fick en utmaning i present på födelsedagen om att komma igång med träningen igen. Till sin hjälp fick hon träningsprogram och redskap för att träna hemma under mammaledigheten. Säger bara GE JÄRNET!

Igår hade jag en heldag på Swedbank tillsammans med några andra som går på elitidrottsuniversitet, vi har blivit erbjudna två utbildningsdagar som handlar om karriär och finansiell planering. Var en mycket spännande dag som fokuserade mycket på mig själv som varumärke, hur man ska använda sig själv i sponsringssituationer mm. Nästa utbildningsdag är om 1 månad.

Spännande dag!

Har även tillsammans med coach lagt upp mål för de närmsta åren resultatmässigt , planen sträcker sig 5 år framåt där mål och delmål satts upp av coach för att nå dit jag vill. Vissa skulle säkert känna sig stressad över att se svart på vitt (eller svart på rosa) vad som kommer krävas av dig för att nå dit du vill. Men jag - icke- jag känner tvärtom, känns fruktansvärt peppande och jag ser fram emot att kämpa för att ta mig dit jag vill. Nyckelorden är målmedvetenhet, ihärdighet och kämparglöd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar