lördag 6 oktober 2012

Biljard

Go lördakväll på er alla läsare!

Startade (som vanligt) dagen med träning, dock lite senare än vanligt eftersom vi passade på att ta sovmorgon här hemma och som vanligt njöt lite extra av frukosten. Idag stod det kula på träningsprogrammet och det gick lite segare idag än igår, igår slog jag pers med både stillastående och halfturn på det "nya" sättet så idag låg jag en nivå under gårdagen. Efter kulan blev det lite hopp och en bålcirkel. 
Ska nu bjuda på övningen halfturn som jag lovat att visa er läsare hur det ser ut:




Efter träningen blev det sen lunch, duscha och göra sig iordning för att åka in till Tables i stan och spela biljard med sambo/pojkvän Niklas. Efter en jämn kamp med många missar av mig och imponerande bra spel av Niklas lyckades det bli 2-2 i matcher, men eftersom sista matchen var värd 2 poäng (enligt Niklas önskemål för att "ge mig en chans") så vann jag alltså med poängen 3-2 :D

Glad man i ledningen <3



Fokus

Nu är det filmmys som gäller, har laddat upp med att köpa lördagsgodis, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar