måndag 15 oktober 2012

Vi är på gång!

Har varit bristande uppdatering i helgen då jag haft fullt upp i Stockholm hos svärföräldrarna. Har hunnit med både träning, middag på Sveavägen, Ledin showtime på cirkus och varit hjälpfunktionär på Hässelbyloppet.  Helgen har varit jättebra på alla sätt och vis,(eller förresten inte funktionärsgrejen då jag stod o frös om fötterna trots att jag var påpälsad till tusen).
Ledin showtime var grymt! Publiken fick följa med på en resa genom hans karriär och det var delvis berättande av Ledin själv blandad med bilder, filmer och såklar massa musik. Då David Lindgren spelade honom som ung så rekonstruerades en del melodifestivalenbidrag från 70-talet mm och vilket jäkla grymt jobb av alla på showen! Publiken svängde rejält, och jag och brorsorna Lindstedt drog ner medelåldern på Cirkus med massa år ;)

Idag har dagen varit full, startade med skola, sedan ett kort besök från syster o Elias, iväg o träna, jobba 2 timmar och sen tillbaka och träna ett pass till. Träningen gick tipptopp båda passen och det kändes verkligen som ett genombrott i kulan då jag och Anton hittade lite nya tankesätt i utstöten :) Resterande träning bestod av frivändning, knäböj, utfallsböj o bål där det blev flera årsbästan!

Lata sig lite före träningen är mums!

Ledin showtime!





Snyggingar (Y)

Nu ska ja sova - GOD NATT kära läsare :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar