tisdag 23 oktober 2012

Va gör en i Hagförs??

Hej o hallå där kära läsare!

Veckan tog rivstart redan igår och vardagen är igång igen. Som vanligt är träning högst på agendan, även plugg och jobb är del av veckoplaneringen. 

Idag har jag varit i Hagfors på pluggresa/grupparbete, åkte tillsammans med basgruppen och hälsade på hos vår Hagförs-bo i gruppen - där skrev vi ihop en LSS-utredning, åt massa gott och babblade om mycket annat än plugg (som vanligt). Var en supertrevlig dag och jag är imponerad över hur snabbt vi slängde ihop vårt arbete, vi får väl se på fredag om vi gjort rätt, haha :) 
Katarina, Hagförs-bon, hade lagat supergod mat och bjöd på riktigt gott kaffe = tisdagslyx!

Dog lite i denna sallad!

Mums!

Mycket skratt o skoj på agendan :) 
 När jag var tillbaka i Karlstad var det dags för dagens träning, på programmet idag stod kula, överkroppsstyrka och uthållighet. Kör just nu 3 olika drillar i kulan för att inom en snart framtid få ihop en hel stöt! Uthålligheten idag gick av stapeln i spåret med Elinor, vi körde "snabb jogg" 1 min - gå 30 sek x 10 och  de sista minutrarna gick grymt tungt då jag fick håll i sidan, på båda sidor, och sprang närmast dubbelvikt. Kunde inte ta några djupa andetag vilket gjorde det hela jobbigare än det borde vara. När jag kom hem la jag mig på vardagsrumsgolvet och det tog säkert en kvart innan hållet gick över... Lite synd att det blev på det viset när kroppen kändes okej i övrigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar