söndag 21 oktober 2012

Busfrön i en annan stad

Denna helg har spenderats i Filipstad hemma hos brorsan med familj. Igår fick jag och Niklas med brorsfru Mia på ett gympass, hon imponerade även fast jag vet att hon tränar en del annars också. Jag och Mia körde bänkpress, hantelpress, biceps och en del bålövningar - riktigt najs pass!

På kvällen igår var bror och Mia på kalas så jag och Niklas var barnvakter åt två små busfrön på 5 respektive 1,5 år. Busfröna var dock väldigt lugna och snälla igår, efter att lillen lagt sig blev det hyrfilm i form av Smurfarna plus lördagsgodis för mig, Nicke och storkillen. Kvällen genomgicks smärtfritt med dessa två snälla killar!

Pysslar så fint tillsammans!

Men idag busade de lite med Niklas och istället för att hjälpa till tog jag ett kort: 

Niklas blir attackerad av två små monster!
Söndagen flög förbi i all fart och avslutas nu i soffan med Arne Dahl på SVT1 - rekommenderas till er som gillar kriminalare :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar