fredag 2 november 2012

Monster!

Hej hopp,

Vad gör ni en fredagkväll som denna? Jag och Nick har varit barnvakter ikväll åt två små monster, snälla monster. Bror med fru var på Ulf Lundell så deras två söner hamnade hos oss. Kvällen gick smärtfritt igenom och det hamnade både chips och godis i magen.

Stora monstret

2 monster + älskling = 3 favvokillar

Träningen i veckan har gått bra får ja lov o säga. Ligger i de flesta övningar framför målen som är uppsatta för perioden, endast bakåtkast som det fattas några futtiga centimetrar, men det ska jag fixa imorgon! Har bara kört 5 pass denna veckan så imorgon blir det dubbelpass. Jag brukar ligga på 7-9 pass i veckan fördelat på 6 träningsdagar men eftersom jag haft en del skolarbete mm denna veckan så valde jag att lägga dubbelpass på lördagen vilket jag inte brukar ha. Så som sagt, imorgon startas förmiddagen med kula och bakåtkast och efter lunchen blir det spinning och bål på KMTI.

1 kommentar:

  1. Va sööt han är Albin, han ser ut som en riktig busunge ;) Och minstingen är såklart söt han med :)/Jennifer

    SvaraRadera