tisdag 27 november 2012

12-timmars-sjuka

Avslutade söndagens inlägg med att jag hade känt mig dålig under eftermiddagen och hoppades på att inte blir sjuk. Redan när inlägget publicerades mådde jag sämre, och under kvällen sämre och sämre och sämre. Febern steg i kroppen och det slutade med att jag svettades och frös om vartannat och fällde en tår för att kroppen gjorde så ont. När jag gick och la mig på kvällen var det illa och jag hade inga större förhoppningar på en skön natts sömn. Sov dåligt första timmen men sen blev det bättre. När jag vaknade måndag morgon mådde jag okej, men kroppen var sliten efter kvällen innan. Det blev en hel dags vila från träning och jag missade måndagens två pass. Mådde bättre framåt kvällen, idag mådde jag bra. Vad tusan var det för 12-timmmars feber??

Idag blev det alltså träning, kände mig lite trött i musklerna under styrkedelen och fick lite känningar av kramp men det beror antagligen bara på att jag kanske druckit dåligt. I övrigt gick dagens pass okej och är redan laddad inför morgondagens pass. Idag kändes knät bra och jag kunde stöta som vanligt, skönt!

De dagar jag hade ont i knät slutade jag såklart inte stöta kula, jag stötte utan benen istället, bjuder på en film som visar denna kaststyrke-övning:


Bjuder även på en stöt från dagens pass, övar lugnt och försiktigt på starten och har inget fokus på utstöt:


P&K snyggingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar