lördag 17 november 2012

Pust och stön

Håhåjaja va trött jag är i kroppen just nu. Veckans 8 träningspass och dryga 21 träningstimmar känns rejält i kroppen. Ikväll ska jag minsann ha mys med älsklings-Nicke mest hela tiden. Ska laga lite tacos till att börja med!

Kroppen kändes trött både i slutet av denna vecka också, var likadant förra veckan. Skönt att nu få vila kroppen fram till måndag morgon. Träningen går ändå bra, har gått framåt rejält under de 2 månaderna med höstträning.

Har varit dålig på att blogga på sistone, ska försöka få in lite mer mat och mellistips igen, har varit lite dåligt med tid senaste veckorna och bloggen har tyvärr prioriterats bort något. Med tanke på mat, åt igår en god burgare på Glada ankan med Niklas och våra fina vänner Freja och Viktor. Var supermysigt att gå på dubbeldejt med sötnosarna :)

I helgen ska jag även försöka hinna plugga en del, kommer ha lite mer i skolan framöver än vad jag haft på sistone känns det som. Med tanke på skolan så har jag en annan rolig sak att berätta, tack vara KAEIU (Karlstads elitidrottsuniversitet) får vi friidrottare äta dagens lunch i en restaurang i skolan till det förmånliga priset 30:-. Då får vi välja på 4 olika rätter, inkl. sallad, bröd, dryck och kaffe på maten, TACK säger vi till det! Hoppas på många lunchdejter med friidrottare framöver alltså.

Tog kort på träningen igår, upptäckte mina enorma lår, kört knäböj i höst??

1 kommentar: