måndag 5 november 2012

Kill some legs!

Däckad i soffan efter dagens träningspass! Startade dagen med ett pass bestående av kula och frivändningar, där jag började öva in ett nytt tänk i reversen (det man gör för att stå kvar i utstöten) och det funkade förvånansvärt bra för att vara första passet. 

På kvällspasset var det dags att döda mina ben! 10:or i knäböj följt av utfallsböj och bål stod på programmet  och det blev ett bra pass. Lyckades få upp 10 lyft på 95 kg i knäböjen, dock var detta i 4:e setet så grämde mig lite att jag inte drog på 100 kg innan jag blev så jäkla trött. Men pers är alltid pers och 10:an på 100 kommer nästa gång jag kör 10:or :) 

Överlag har träningen gått bra i höst och peppar,peppar har jag kunnat kört alla övningar och alla pass i drygt 7 veckor utan skador och problem. Jag tror det är vad som krävs för en lyckad sommar, att kunna träna på, inte missa pass och hålla sig frisk och skadefri! 

Längtar för övrigt redan mot vårens träningläger, så bjuder här på bilder från i våras i Spanien. 


Utomhusgym

Foto: Elin Gärdin

Foto: Elin Gärdin
Här ser ni vad reverse är, här har kulan flugit iväg och jag håller balansen för att stå kvar i ringen. 



1 kommentar:

  1. Nu har jag fått igång min dator så nu ska det fasen gå att kommentera! haha! Grym du är tjejen! tusan alltså, 10x100kg?! det är ju BAM!! fixar du snart!! (Y)

    SvaraRadera