torsdag 8 november 2012

You can if you think you can!

Älskar känslan av att hela tiden samla på sig mer kunskap genom livet, klyschigt kanske? men sant! Känner varje dag, varje vecka hur jag lär mig nya saker både genom studier, träning och även om andra saker. Det mest spännande kunskapen är den jag lär mig om mig själv, den personliga utvecklingen.

Träningen går väldigt bra just nu, och har så gjort hela hösten vill jag påstå. Jag känner att jag kommit närmare mig själv och att jag lär mig mer och mer om hur jag själv fungerar i olika träningssituationer och på så vis kan få fram de bästa resultaten från mig själv, klyschigt igen? Träningen ger resultat och jag tror det kan bero på att jag VARJE pass gör ALLT jag kan för att uppnå så bra resultat som möjligt utifrån dagens förutsättningar! Tidigare har jag gått på tomgång vissa pass, i vår/sommar tappade jag gnistan lite i träningen, men nu är den tillbaka och den är starkare än någonsin!

Allt detta i kombination med träningsbokföringen jag gör tillsammans med coach gör att jag ser ljust på framtiden och att fortsätta jobba HÅRT för att nå mina mål.

Var för övrigt på en föreläsning ikväll om mental träning tillsammans med elitaktiva i Göta där även vi elitidrottsuniversitetare är bjudna. Väldigt inspirerande och peppande :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar