lördag 10 november 2012

Slut som artist!

Nu är jag helt slut som artist, som mamma skulle ha sagt..
Har kört 9 pass denna vecka och känner mig nu helt slut, vilodagen söndag har aldrig kommit lägligare.

Kommer ni ihåg hur bra träningen hade gått i veckan när jag skrev senast? Igår kom dock väggen, och på kulpasset både igår och idag var kroppens muskler som förlamade, veckans pass gjorde sig påminda och kroppen skrek efter vila. Nu sitter jag här, nersjunken i en fåtölj med alla veckans pass avklarade och känner mig nöjd med mig själv - något jag måste öva på.

Igår smäckade jag i mig choklad, även om det var mörk choklad som anses bättre fick jag småångest och kände mig fet och stor som ett hus. När jag känner så kollar jag på gamla bilder, de få som inte raderats, och påminner mig själv om vilka framsteg jag gjort med kroppen. Att gå ner i vikt samtidigt som man är kulstötare är ibland lite svårt, eftersom jag samtidigt behöver stor och stark. Har format om kroppen och bytt en del fett mot muskler och kommit en bra bit på väg mot en fit och superstark kropp iaf!




2 kommentarer:

  1. Tja! fan det är ju min mobil det är fel på! Går inte att kommentera från den! Men nu så!

    Det ÄR stor skillnad Johanna!! Bra trick att kolla tillbaka på gamla bilder och jämföra! Gillar mottot (bilden längst ner) också, typ som att du är nöjd, men inte nöjt dig! Kram Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack för kommentaren, den värmer! Du hajjade mottot perfa! Kram

      Radera