tisdag 22 maj 2012

VINST!

SÅ JÄVLA UNDERBART!

Kom till träningen och skulle köra uppåtkast och bål. Värmde upp och började tänka på hur jävla dåligt det gått med kulan på sistone, har varit tunga månader psykiskt och idag brast det.. Blev ledsen och arg, förbannad på mig själv, bestämde mig för att nu jävlar ska jag stöta kula, grät av ilska när jag knöt på mig kulskorna. Med darrande kropp flög kulan mer än en meter längre än igår och över halvmetern längre än på flera månader. Träningsperset närmade sig och framför allt, vilken JÄVLA VINST! Vände både passet och hela mitt psykiska välmående på 10 minuter och det slutade med att jag låg och grät av lättnad istället.


Detta var mitt livs störta vinst, men dagens var inte långt undan...




Nu ska jag njuta av dagen, tillsammans med plugg och min balkong! Imorgon och torsdag ska jag ut på äventyr, en resa till Åland. Fick denna resa av min syster i 20-årspresent när jag fyllde i februari, kommer bli awesome! 
Tar ledigt från mitt liv onsdag och torsdag, sedan blir det lätt komma-igång-pass på fredag och tävling i Nyköping på lördag, fasten your seatbelts - here I come!

1 kommentar:

  1. Fan vad bra Johahnna!! Ibland behöver man lite jävlar anamma! ( det blev ett rim, var inte menat så men så kan de gå, hejåhå!) (haha töntig jag är;) ) Ha så kul på Åland och Lycka till i Nyköping :D

    SvaraRadera