söndag 13 maj 2012

Kulstötning på Hässelby IP

Idag var det träning på Hässelby IP som stod på programmet, passade på att stöta kula i det fina vädret som Stockholm bjöd på. Idag hade jag och Niklas sällskap på träningen av Arwid Koskinen, alltid roligt att passa på att ta chansen att träna tillsammans med andra när möjlighet finns. Daniel Ståhl skulle också komma, men han sov visst istället :) 

Kulan flög inte speciellt långt för mig, det gick bättre för grabbarna. Sen i gymmet körde jag bänkpress, en övning som går väldigt segt för mig just nu... Har haft problem att få upp 82,5 kg, har blivit lite spärr då jag klarat 80 kg hur många gånger som helst så nu skulle jag ta 81 kg idag (eftersom det av någon anledning finns 0.5 kg vikter...) men inte ens det funkade, skit på det!!


Glad Niklas!

Arwid




2 kommentarer: