lördag 5 maj 2012

Nyheter

Sitter här med två nyheter, Marabou premium cocoa coconut och en ny cykel! Den nya chokladen kan helt klart rekommenderas som lördagsgodis, den var mycket god. Just nu går det ner en bit till kaffet medan jag laddar för att ta tag i plugget!
Igår köpte jag mig en ny cykel, detta är något jag tänkt göra sen jag flyttade till Karlstad (alltså för snart fyra år sen) men jag har åkt runt på en gammal skrothög istället. Äntligen tummen ut röva, tack skatteåterbäringen!

Dagens träning var riktigt seg, när jag började kulstötningspasset kändes det som att min kropp precis gjort 150 stötar men jag kom igenom passet och men tanke på dagsformen gick det inte så illa. Efter kulan var det bänkpress och omvänd bänk på programmet, kände utav min seghet även här men gick bättre än förväntat ändå. Nu är en vecka med det nya programmet avklarat och jag hoppas finna form snart!


Mumma!


Ännu mer mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar