torsdag 10 maj 2012

Du är vad du äter?

Sitter just nu och ser på dagens avsnitt av "Du är vad du äter", jag tycker det är ett roligt program om än ganska överdrivet på många sätt. Men många av de som är med behöver nog en så stenhård start för att komma igång om man hamnat helt utanför banan. Det jag tycker är spännande med programmet är att följa deltagarnas utveckling och se hur de ändras både kroppsligt och inombords.


Överdrivet!


Övriga dagen bestod av ett besök på postkontoret där mitt jobb utgår från i sommar, träffade chefen jag tidigare endast pratat med i telefon och även han som var ansvarig just på det kontoret. Sedan var jag förbi i huset bredvid hos LSS-handläggaren som är min chef på ledsagarjobbet. Två chefsbesök på samma dag alltså!
Dagens!

1 kommentar:

  1. Jag håller med, de programmet är väldigt överdrivet men som sagt kul och inspirearnde att se utvecklingen!

    SvaraRadera