måndag 14 maj 2012

Många bollar i luften?

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat, tjuvstartade dock min träningsvecka igår eftersom jag hade flyttat min vilodag till lördagen. Dagens träning bestod av kulstötning, uppåtkast och bålträning, sammanfattningsvis gick passet bra. Imorgon är det sista passet inför torsdagens tävling, kast-DM i Torsby, känns som en lagom tävling att börja med och det får bli en tävlingsträning för att kicka igång säsongen. 

Missade tyvärr en föreläsning idag som jag hade velat gå på med det går alltid att plugga hemma och lära sig i princip samma sak, så idag fick det bli så. Ska nämligen iväg och jobba sen också så föreläsningen kom helt i kläm mellan träning och jobb. Träning går först och varje pass sak genomföras ordentligt och noggrant, hatar att behöva stressa iväg från en träning! 

Dagens lunch blev korvstroganoff från Niklas mamma, detta åt jag med sallad och zucchini samt ångkokta morötter och broccoli som jag doppade i vitlöksdipp gjord på turkiskt yoghurt och viktök, mums!

Tar sats för ett uppåtkast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar