torsdag 3 januari 2013

Den goda fortsättningen

Hej du tappra läsare som kikar hit trots dålig uppdatering sista tiden!

Tänkte bjuda på en liten update. Har testat julklappen jag fick av älsklings-Nicke = yoga för nybörjare. Jag gillade det faktiskt och jag tror det kommer vara super för min rörlighet att göra övningar i denna form.

Glad tjej som ska på yoga i extrarummet!
 Har även lagt upp lite flera filmer på mitt youtube-konto där ni gärna kan följa mig i min träning, kan bjuda på smakprov,



Träningen har gått bra över jul och nyår även om en liten förkylning med hosta och snuva hängt över mig. Men no danger on the roof, idag kändes kroppen tipptopp och det blev två nya pers och andra bra resultat, börjar bli bortskämd med detta men antar att det är välförtjänt?


Vår nyårsafton spenderades hos Filip på Zakrisdalsudden i trevligt sällskap med mestadels friidrottare och x-friidrottare.
Det bjöds på 3 underbara rätter:

Toast med skagen!

Oxfilé, potatisgratäng och mumsig sallad

Filips halvätna efterrätt! Vit chokladpanacotta med hallon. 
Lugnet före stormen

Nu har ett nytt år börjat och nya möjligheter finns runt hörnet. Sug på den du!

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar