fredag 11 januari 2013

Tillbaka till livet

Tillbaka till livet!

Sedan senast inläggen har mitt liv varit lite annorlunda. Utöver mina 7 träningspass så har i princip all vaken tid gått till att slutföra B-uppsatsen tillsammans med bästa Jennifer.
Jag har levt vid datorn. Ätit mina måltider vid datorn. Drömt om meningsuppbyggnad och ordningsföljden i uppsatsen. Har också hunnit haft sista handledningstillfället och opponeringen av uppsatsen.

Visst har det varit roligt (geek), men sista veckan har mååånga timmar lagts ner och det är så skönt att äntligen vara klar.

Jag var så trött idag så jag grät en skvätt. Huvudet värkte. Tog två ipren och kröp ner i sängen och sov en stund. Sedan återuppstod jag, fortfarande trött, men levande igen!


Vilken känsla!

En föreläsare sa till oss innan jul att en text blir aldrig klar, det finns alltid mer saker att ändra. Positivt att ha i bakhuvudet när vi skriver, NOT! Screw you!
Vi har gått igenom en otrolig utveckling denna kurs på 13,5 hp och har lärt oss mycket som är skönt att ha med sig till c-uppsatsen som kommer senare i utbildningen. Kanske ska disponera tiden lite bättre då? Eller hoppas att det inte ligger över jul och nyår kanske...


Och nu till dagens höjdpunkt! Under denna vecka från helvetet har träningen faktiskt gått helt okej även om huvudet varit segt. Har lätt vecka i styrkan och har ökat stabiliteten i kulan.
Idag mina kära läsare gjorde jag mitt livs längsta rotationsstöt och en av de längsta stötarna jag någonsin gjort. Kvarstående! Så jäkla skönt att träningen ger resultat. Inatt kommer jag sova skönt och imorgon väntar ett nytt kulpass :)

Sov sött!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar