onsdag 26 december 2012

GOD JUL och god fortsättning!

Ett något försenat GOD JUL till er alla läsare från mig!

Får väl även säga god fortsättning!

Tänkte meddela er att jag inte gått och dött, utan jag har varit i Filipstad och firat julen så att jag är alldeles slut. Julafton blev lyckad och jag fick några fina och behövliga paket i form av en matberedare, en riskokare, presentkort hos frisören, en fin fotoram med foton på brorssönerna och en ljusstake med ljus till. Kökssakerna och fotona var även till Niklas men jag öppnade paketen eftersom han var i Stockholm hos sin familj. Han öppnade där ett paket till oss som innehöll att vi ska med hans familj på musikal i höst, spännande!!

Träningen blir lite speciell under julen då det inte finns samma träningsmöjligheter i Filipstad men fick till ett pass på söndagen, tog vila på julafton och tränade ett lätt pass på juldagen. Det blev lättare träning i form av jogg, crosstrainer, kettlebell-styrka och bål men allt går om man bara vill tillräckligt mycket.
Kände mig inte tipptopp på julaftonskvällen då det kändes som jag skulle åka på en hejdundrande sjuka, men mådde lite bättre på juldagen. Missade tyvärr hemmafest med gamla vänner på juldagen eftersom jag inte ville riskera att bli sjuk utan stannade hemma och vilade upp mig istället, tråkig och tantig men hoppas jag får ut något av det i form av att inte bli sjuk igen!

Imorse kom jag tillbaka till Karlstad och har under dagen tränat 2 pass, handlat, packat upp och pluggat. Satte mig vid datorn nu för att göra ett sista ryck med plugget innan jag kryper till kojs men jag hamnade här istället..

Imorgon och på fredag står fullspäckade dagar på schemat då jag ska jobba på posten till 16, sedan träna och så har jag ju plugg med min och Jennifers uppsats också, jippie!

Nu stämplar jag ut, gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar