onsdag 5 december 2012

Hoppfullt!

Känner mig full av hopp just nu, både bokstavligt och bildligt! Hoppade idag livets längsta hopp i både stående längd och tre jämnfota vilket bådar gott för framtiden.

Passet idag började sissodär då jag skulle köra bakåtkast och tekniken stämde NOLL, kom in i kasten helt fel och det var svårt att rädda upp situationen. Därefter följde ett kulpass som jag kände mig nöjd med. Efter det kom dock passets höjdpunkt då jag begav mig mot sandgropen (eller längdhoppsgropen om man föredrar det ordet) och slog nya pers i två övningar. Hoppade ensam och kände mig lite fånig när jag gick och log för mig själv och knät näven och väste ett eller två YES! efter hoppen. Att det gick bra kan ha att göra med att jag fått undvika knäböj drygt en vecka pga känning i ett knä och därför var pigg i benen - med wtf PERS är PERS, ALLTID!

Förresten så kom snön till Karlstad inatt/idag - ett fint vinterlandskap ligger nu utanför fönstret!

Nu blir det natta!
Juliga hälsningar / Granen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar