onsdag 1 augusti 2012

Har vaknat till liv

Jag lever faktiskt! Efter nordiska-baltiska började jag jobba på posten på dagarna, tränar eftermiddagar och fixar annat/slappar på kvällarna, därför jag varit lite frånvarande...

Hur som helst, efter nederlaget i Norge tog jag mig i kragen ganska direkt o laddade inför de sista träningsveckorna i sommar. Har hittat saker i tekniken som jag kan fokusera på och försöka göra detta både under tävling och träning. Åkte för att tävla på Folksam Challenge i helgen, mest för att slippa ha Norge kvar i tävlingsminnet, i Uppsala gick det bättre och min känsla och den mentala biten kändes oerhört mycket bättre även om tävlingen slutade med 6 kryss och utan giltigt resultat eller placering. 

Nu, mot dagens träningspass! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar