söndag 12 augusti 2012

JSM - helg!

JSM är nu slut! Jag tävlade i fredags och slutade utan placering eftersom jag fick sex ogiltiga stötar. Ändå vill jag påstå att det var min bästa tävling med nya tekniken (rotation)! Jag kände en säkerhet och glädje under både uppvärmning, instötning och tävling, och det som fattades var just den detaljen att stå kvar i ringen... Tar med mig tekniken fram till utstöten och modet att jag åkte dit och chansade på att ställa upp trots senaste tidens krysstävlingar - alltid något! :)

Utöver tävlingen har vi även hunnit med att åka sightseeingbåt i Stockholms vatten - under broarna hette turen som jag, pappa och Niklas med familj åkte. Sällskap hade vi av massa pensionärer från andra länder som turistade i Sverige!

Imorgon ska jag till liseberg med ett gäng tjejer från Filipstad - i spetsen är det Natta som imorgon fyller hela 20 år! Detta ska såklart firas med att leka på liseberg heeeela dagen, taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar