tisdag 7 augusti 2012

Nya ting!

Dagarna denna vecka är ganska fullbokade, så passar på att vila o njuta lite extra de stunder det går. Har JSM på fredag och kroppen behöver vila, så försöker så gott det går. Det är min sista jobbvecka i sommar på posten, samt att jag jobbar två kvällar som ledsagare (som är mitt "vanliga" extrajobb).

Idag har jag även gjort något jag skulle gjort i flera år, gått till optikern! Jag fick glasögon någon gång innan vi började högstadiet, de skulle jag ha vid läsning, dator, tv och så... Men glasögonen var fula och jag var ful i glasögonen så de blev mest liggande med tiden. Har använt de någon gång till och från men har ju känt att de inte är rätt för mina ögon nu (man ska väl kolla upp syn vartannat år eller nått). Så idag ÄNTLIGEN tog jag mig i kragen och var på synundersökning och nu är 2 par glasögon beställda så att jag kan variera mig lite, najs!

Åt tidig middag idag och tränade lite senare än vanligt, gjorde även nått nytt här - jag köpte hem sushi! Har tidigare bara smakat nån bit och så men nu köpte jag mig en måltid, det var MUMS!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar