måndag 27 augusti 2012

SM

SM blev en flopp, vilket inte är så chockerande med tanke på säsongen som varit med teknikbyte mitt i allt. Jag gjorde 3 kryss i tävlingen och fick alltså inte fortsätta tävlingen i finalen, surt sa räven! Är dock tacksam och glad för all pepp jag fått från tränare runt om i landet (och aktiva också för den delen) som tror på mig inför nästa säsong - det gör jag med!

En höst med hård träning och superduperjobb på rotationstekniken väntar och jag är mer peppad än någonsin! Men nu först väntar 3 veckor vila, då jag endast kommer köra några håll-igång-pass i veckan för att inte säcka ihop totalt.

Gottegrisen Johanna ska även bort, har ett viktmål jag vill nå och om jag skippar alla onödiga småsaker kommer det gå galant att nå i höst. Med hjälp av bra mat (utan några mat-förbud) och hård träning kommer det bli awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar