måndag 24 mars 2014

Update!

Eftersom jag varit sjukt dålig på att blogga senaste veckorna ska jag försöka uppdatera er lite om vad som hänt sen sist. Kommer ni ihåg att jag lärde mig läxan att träna för tidigt efter att ha vart sjuk? Ja ni, sjukdomen höll i sig en vecka (!) extra vilket ledde till 2 träningspass på 2 veckor, som alltså gjordes halvsjuk... (FY SKÄMS!) Låg mest hemma och va bitter:


Men sen sörrni, efter en tur (eller två) turer till apoteket snöt jag ut mängder av sköna gröna slempartiklar (varnar känsliga läsare) och trycker i bihålorna gav sakta med och jag var med i matchen igen!

Har sedan hunnit träna, njuta av första vårsolen och ätit en del äggmackor, standardmellis nu för tiden, enkelt, billigt och gott!





Den gångna helgen har spenderats i Växjö på årets sista inomhustävling. Bättre sent än aldrig som man brukar säga, men det skulle nog hellre ha varit aldrig än sent i detta fall. Hade ingen tävlingsfeeling alls efter några veckor grundträning blandat med sjukdom, var helt ur tävlingsform och blev lättad när tävlingen var över - inget bra tecken! Det blev 6 ogiltiga stötar, alltså inget resultat. Blev först lite bitter, jävligt trist att kosta på en helg i Växjö när det blir bajs av alltihop. MEN sen vände jag på steken och gjorde resten av helgen till ett mini-träningsläger med två stötpass, ett på lördag kväll och ett på söndag förmiddag. Fick med mig massa tips och feedback och det var skönt att träna med lite miljöombyte.


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar