lördag 8 mars 2014

Att lära sig en läxa...

...för hundrade gången. 

Har lyckats göra misstag numero uno. Har åkt på en förkylning denna vecka och igår kände jag var frisk för första träningspasset. BAKSLAG, kände hur halsont kom krypande redan igår kväll, sovit oroligt inatt, och imorse ont att svälja igen. Palla.. Men, då fick jag lära mig denna läxa för hundrade gången, vila hellre en dag extra än att gå på och träna för tidigt. 
Har intagit soffläge med en kopp te och drömmer mig bort när solen lyser in genom fönstret. Om en månad vid denna tid är jag i Egypten med min älskade syster, en vecka med sol, träna-vad-jag-känner-för och all inclusive, längtar lite smått!





Hotell Arabia Azur Resort i Hurghada, Egypten:





Dags att sluta drömma och börja plugga lite..

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar