tisdag 19 juni 2012

Postis

Har nu börjat "på riktigt" på mitt jobb på posten i Skoghall där jag ska vara under sommaren. Denna veckan är första veckan som jag kör helt själv, så har varit lite stressigt att hinna med allt när man är nybörjare. Igår blev det mycket övertid och idag lite mindre, så går åt rätt håll i alla fall. När jag tänker på jobbet som brevbärare ler jag smått och tänker på Gustav Svensson i Svensson Svensson, känner mig lite som han när jag sitter och ler och vinkar till alla, haha :)



Kommer absolut uppskatta mer nu när posten hamnar i lådan (inte räkningarna) när man vet mer om jobbet som ligger bakom att varje person ska få sin post på sin adress.

Annars lever jag livet på vanligt vis med träning mot nya mål. Igår bytte jag teknik i kulan, känns inpirerande och jag tror det kommer göra susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar