lördag 2 juni 2012

Competition

Idag har jag tävlat på Boregalan i Torsby, kulan landade på 12.81. Har årsbästa på 12.98 och målet var att slå det idag men det gick inte riktigt hela vägen. Står och trampar på samma ställe nu men förhoppningsvis släpper det snart och går flera steg framåt istället! Jag ser ljust på framtiden :)

Blev roadtrip med min far idag till och från tävlingen, avslutade med lunch på ikea och snabb shopping (pappa får panik på ikea och måste ut så snabbt som möjligt). Han sökte en stor blomkruka som han fann och även jag fick med mig några småsaker hem (blommor, sugrör, isform).

Under helgen är min vision att städa hela lägenheten ordentligt och det har börjat bra, småbörjade igår, gjort ett  ryck idag och så blir nog det sista imorgon. Detta är baksidan med att ha stor lägenhet (40 kvadrat var mindre än 74, promise). Lördagkvällen ska avnjutas i underbart sällskap av mig själv (och eventuellt de dammråttor som ej blivit fångade än).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar