tisdag 12 juni 2012

I am alive!

Faktiskt, jag lever, även om bloggen varit död en vecka. Har hunnit hänt en del under den gångna veckan: jag har bland annat avslutat andra terminen/första året på socionomprogrammet, börjat jobba på posten, varit på tv-inspelning av gladiatorerna, fått ett stipendium i Filipstad.

Jag tror jag fått mig ett väldigt trevligt sommarjobb, än så länge trivs jag jättebra med trevliga arbetskamrater och ett bra distrikt. Planen för sommaren är att jobba några veckor nu, för att sedan vara ledig 3 veckor och göra lite annat och sedan jobba 3 veckor till i slutet av sommaren. Sedan hinner jag vara lite ledig innan skolan börjar också, känns tipptopp!

Träningen rullar på, händer inte så mycket framåt med går inte direkt bakåt. Känns trist att stå o stampa, men som alla säger så släpper det väl snart. I helgens tävling stannade resultatet på 12.88 vilket är näst bästa i år men långt under min egentliga kapacitet. Nu är det bara att fortsätta jobba på tills längderna börjar komma!

Bjuder på några bilder:
Gladiatorerna

Gladiatorerna

Gladiatorerna

Vacker solros som jag fick av Katarina i min basgrupp, hon gav oss i gruppen varsin blomma med motiveringen "ni har varit mina solar i vinter", underbar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar