måndag 13 januari 2014

London!

Förra helgen var jag och Niklas bjudna till London med hans familj. Var en supertrevlig weekend som jag aldrig kommer glömma! Bjuder bättre sent än aldrig på lite bilder från resan. 

Många restaurangbesök!


Julskyltning


Restaurang vid namn kula

En del starbucks-kaffe

Fina familjen Lindstedt <3


Sightseeing-buss!

London eye




Big ben

På tur med sightseeing-båt

Min snygging till pojkvän!

Tower bridge

Var laddade på att gå hit och köpa en cocktail men det blev inte av




Rehab-fantasi i brist på gym


Kvällsutsikt från london eye!




Piccadilly circus

Madame tussauds
Träffade Morgan Freeman

Niklas med Jim Carrey

Me and my boys!




Niklas euforisk vid mötet med Arnold!






Jag och min bästis!

Niklas, femte medlemmen i the beatles




Niklas och Patrik är assistenter åt Obama.





Bilderna och bildtexterna talar för sig själva, underbar resa! Tack till familjen Lindstedt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar