måndag 27 januari 2014

Debuten är gjord!

Tävlingsdebuten är gjord. Ser saken från två sidor, tycka att jäklar va dåligt med 13.18 eller se det från den ljusa sidan, att jag ens kunde tävla efter denna skadehöst. Väljer den ljusa sidan, det var roligt att tävla och resultatet är inget som går till historien men känslan att övervinna sina egna förväntningar tar jag med mig vidare. Nu har jag satt ett startstreck för inomhussäsongen, jag har något att utgå ifrån. Känns rätt gött faktiskt!

Min längsta stöt i tävlingen vart ogiltig, har aldrig i mitt liv gjort en liknande övertramp. "Trampade över" med vänster tumme efter lite vinglande framme vid plankan. Denna knäppa händelse finns både på bild och på video. Klicka HÄR för att se bilden.

Från en ska till en annan...
En ny termin drog igång i plugget förra veckan, full fart från dag 1 må jag lova! Nu har jag "kommit ifatt" lite och känner mig lite mer i fas än under terminens första vecka. Denna termin spenderas i vetenskapsteorins fantastiska värld och avslutas med en C-uppsats som skrivs med Jennifer, kommer nog bli en lärorik termin detta!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar