torsdag 26 september 2013

Train eat sleep repeat!

Train, eat, sleep and repeat! Så ser mina dagar ut, men lägg även till att ha praktik på 75%, plugga och laga matlådor. Känns som att dygnet har lite för få timmar just nu. MEN det är första veckan med riktig höstträning och rutiner och vana kommer väl snart in hoppas jag på.

Såhär såg det ut förra helgen. 8 x köttfärssås och 6 x kyckling. 


Inför första riktiga passet för hösten har jag lite svårt att somna kvällen innan, jag är lite som ett barn kvällen före julafton. Det var länge sen jag var så klarvaken när klockan ringde som i måndags, då det var dags för höstens första morgonpass. Nu är det torsdag och kroppen har redan börjat längta till söndag och vilodag. Men fy tusan vad skönt det är att vara igång igen!

Nu har jag ätit en matlåda, ska dricka upp mitt kaffe och sätta mig på cykeln för att åka in till praktiken.

Byebye baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar