måndag 30 september 2013

Hatkärlek på hög nivå

Fan vad jag älskar det jag gör! Jag älskar att ligga däckad i soffan resten av kvällen efter dagens andra träningspass och det finns en hatkärlek till träningsvärken jag kommer ha imorgon. Är så sjukt trött...

Har inte varit så mycket träning i bloggen på sista tiden så kände att det kanske är dags för det nu, är ju ändå det jag grejar med mest här i livet. Höstens upplägg är lite annorlunda mot tidigare år, jag stöter kula redan från början för att få en stor stötmängd och inte hålla uppe för länge från det jag faktiskt ska tävla i och behöver träna på. 5 pass kula i veckan, 4 styrkepass, 3 pass bålstyrka, 2 uthållighetspass plus några kompletterande övningar fördelas på 8 träningspass i veckan. Ska försöka vara duktig och posta en del videos på youtube även denna uppbyggnad så ni får se en del av min träning.

En kan bli litte trött asså!
Nej, nu är klockan 21.09 och jag vill sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar