fredag 5 april 2013

Rullstol nästa?

Börjar med att beklaga mig, har SJUK träningsvärk i benen!!! De som såg mig på universitetet idag, jag hade inte skitit på mig, "bara" träningsvärk... Fick till och med frågan om jag skadat mig för det såg ut som jag haltade. Orsaken till detta är framför allt de tior i knäböj jag körde i förrgår.

Snart är det dags att gå till träningen, ska bli spännande och se och jag kan böja på benen under kulpasset idag. Förhoppningsvis blir benen lite mer medgörliga när jag värmt upp musklerna, annars vet jag inte hur detta ska gå. 

Har skött maten superbt i veckan om jag får säga det själv, har ätit någon proteinbar (kan liknas vid proteinberikat "nyttigt" godis...) och druckit två redbull, men har bestämt för mig själv att jag får göra det om jag håller mig undan från alla andra dumheter. 

Avslutar väl med någon matbild från veckan:

Lax med massa grillkrydda på - TESTA (tips från Dronsfield)!!
Till blev det ugnsstekt potatis, spenat, paprika, keso + två knäcke med kalkon. 

Njöt av denna underbara frukost igår.
Bananplättar (banan+ägg) med chokladsås (proteinpulver, mjölk, stevia, kakao)
 smoothie (banan, hallon, kvarg, mjölk, vaniljprotein)
Obligatorisk morgon-kaffe!

Close-up på plättarna - REKOMMENDERAS!
Kollade klockan nu, måste dra! Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar