måndag 2 juli 2012

Färgad både ljus och mörk

Sitter här och laddar inför en härlig ledig vecka, ska vara ledig från jobb i tre veckor framöver så vill hinna med mycket men samtidigt njuta av ledighet. Igår var jag själv hemma när Niklas jobbade, klättrade på väggarna (inte bokstavligt talat) efter en timme av ledighet och ensamhet, alltså tycker jag det är skönt att hitta på saker och göra när man är ledig, utöver träningen.

Idag har jag varit nere på stan och kikat lite när jag lämnade Niklas vid tåget, slappade lite hemma innan jag cyklade iväg till träningen och sedan har jag färgat mig både mörk och ljus. Var länge sen jag färgade ögonbrynen, var nog när jag var brunhårig. Men eftersom jag fyller i ögonbrynen varje dag så kände jag att det var på tiden att slänga på lite färg som håller igen, så den slipper gå bort under dagen/bli ojämn. 



Träningen idag gick bra och jag börjar redan känna mig lite säkrare i rotationen, har redan hittat en jämnare nivå och det blir färre stöter i varje pass som går helt åt skogen.

 Imorgon åker jag till Stockholm (Nicke åkte i förväg idag med tåg), på torsdag ska jag tävla på Sollentuna GP och sen till helgen ska vi till Simon och Sofia i Vingåker, ska bli superkul o träffa dom igen! O på söndag tillbaka till Sthlm två dagar till och köra en resultattävling på Hässelby IP. Alltså bjuder "helgen" på två tävlingar, Sollentuna på torsdag och Hässelby på måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar