tisdag 10 juli 2012

En vecka på resande fot

Är nu hemma efter en vecka på resande fot. Jag har varit i Stockholm med Niklas och hälsat på hans familj, kombinerat med tävling på Sollentuna GP. Lördag till söndag spenderades i Vingåker hos Simon och Sofia, som hade inflyttningsfest så vi var ett trevligt litet gäng som hade övernattning där. Efter den resan reste vi tillbaka till Stockholm två dagar och igår var det resultattävling som Niklas arrangerat på Hässelby IP.

På Sollentuna GP landade kulan på blygsamma 12.61, det är inget resultat jag är nöjd med även om det är ny teknik och så. Seg? Dålig teknik? Vad var det som hände? Vet inte, kanske allt? Laddade istället inför tävlingen som var igår, där blev det 12.74, vilket inte är så mycket bättre det. 13.24 är mitt årsbästa som är satt med  rotationsteknik och till pers är det en bra bit till, jag vill vill vill, men måste få ut den viljan i kulan på tävling.

Annars då? Jodå, det rullar. Är ledig fram till 23 juli, så full fokus på träning, vänner och annat som förgyller mitt liv fram tills dess. Sen är det off till posten 3 veckor till o fixa lite pengar, yey!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar