torsdag 28 augusti 2014

Ångest

Sitter här och är så nöjd över min egen smarthet! Har inte varit på spinningpass på 100 år, och om 70 min börjar ett spinningpass med intervaller på 60 min. Ville bara skriva detta om det skulle va så att jag dör! Fast sånt kanske man inte ska skojja om. Men, om jag haltar fram imorgon är det inga konstigheter.

Denna vecka har bjudit på kursstart i skolan. Lite nörd som jag är tyckte jag det va ganska kul, minus all läsning i kursböcker..

I helgen var jag på gubbkalas när syrrans man fyllde 40! Åt mig rundare än vanligt, men som vanligt kul o umgås med familjen.

Försökte komma ifrån spinningångesten lite, men nu är det snart dags. Nervös men jäkligt peppad!


Universtitetstjejen!
Om 39 år är det hon som fyller 40!
Bästa älskade syster som alltid ställer upp för mig =) 
Mot intervalldöden, over and out!

1 kommentar:

  1. Och du är min bästa syster som alltid ställer upp ��

    SvaraRadera