tisdag 26 mars 2013

Sjukdom och flytt

Dags att rapportera läget till er läsare igen, fått kritik av kära Jennifer för dålig uppdatering så nu får jag skärpa till mig ;)

Har haft en del plugg på sistone och ska idag göra klart det sista på hemtentan för imorgon är det inlämning plus sista redovisningen på denna kurs, ska bli götteligöttgött!

Efter tävlingen i Växjö var jag sjuk några dagar men kom igång igen på onsdagen och körde på hela veckan utan problem. I söndags på vilodagen var det dock dags igen för halsont..... Bitter som få var det bara att stanna hemma från träning både igår och idag och minst imorgon också.......... Jag är väldigt noggrann med att aldrig träna men sjukdom i kroppen, även om det "bara" är ont i halsen så det är bara att samla alla krafter till att komma igång igen när det lagt sig.

Gårdagens inköp för tillfrisknande!

En rolig sak som hänt är att det nu är bestämt att jag och Nicke ska flytta i sommar. Vi ska flytta flera hundra meter från där vi bor idag, på samma gata! Anledningen är att vi har en onödigt stor lägenhet (en trea på 74 kvm) och nu ska ha en tvåa på 63 kvm istället. Blev en del skillnad i hyra så det är ju gött att minska de löpande månadsutgifterna med det som går. Flytten sker 1 juli! Är redan exalterad över att få fixa i ordning, möblera och pynta en ny lägenhet.




Men nu, plugg och vila hela dagen lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar