tisdag 30 december 2014

Berg- och dalbanan 2014

Kändes lite dags för en summering av 2014. Blir full av både skratt och gråt när jag tänker på året som gått, kan nog kalla det för det mest händelserika året i mitt liv, på både gott och ont.

Här kommer året i bilder:

Året började i London med familjen Lindstedt
Gjorde mina första tävlingar för Hässelby


Drog till Egypten med syrran
Såg Filip & Fredrik i Globen
Efter drygt 4 år tillsammans gick jag och N skilda vägar, för alltid min första stora kärlek.

3 dagar på Putte i Parken!
Sämsta röntgenbilden ever - operation ett måste...
Opererade armbågen för andra gången.
                                 
Winnerbäck i Mariebergsskogen
Galna upptåg med brudzen
Firat födelsedagar
Varit i Vingåker på kräftskiva
Massvis med galna upptåg med Tranis med flera.
Ullared x 2
Weekend i Gbg med 3 söta tjejer!
PUSS!

Julbuffé i Göteborg med dessa och resten av la familia
Mobilen är full i selfies med denna tösen!


Så summeringen då. 
Friidrotten har varit mitt liv sen jag var 5 år, en rad tuffa besked 2014 och framtiden är fortfarande oviss. En operation till väntar i vinter, sen är det hålla tummarna som gäller. Senaste halvåret har varit frustrerande och påfrestande och vad 2015 bjuder på är det ingen som vet..
Kärleken tog slut, Niklas och jag gick skilda vägar. Tufft såklart, men jag hoppas finna mig själv och inte tappa bort vem jag är.
Utbildningen är på sluttampen, drygt två veckor kvar tills sista uppgiften lämnas in och drygt två månader till examenshögtiden. Har fått fortsatt jobb på Karlstad kommun ett tag framöver och får göra det jag gillar. 
Jag har funnit nya vänner och återfunnit nygamla vänner, vänner jag tappat bort lite på vägen som nu finns närmare än någonsin. 

Vilket jävla år, på både gott och ont som sagt. Nu är det snart slut och vi blickar framåt mot 2015, ett nytt år med fortsatta och nya möjligheter. 

PUSS PÅ ER OCH GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

  1. Puss på dig min vän för livet!/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar Egypten nu! �� och lite Nicke också ��Puss!

    SvaraRadera