måndag 4 november 2013

Blandade känslor


Hej på er alla gosiga!

Imorse gjorde jag första stötpasset på ett bra tag. Så jäkla göttigt! Skadade knät för några veckor sen och har jobbiga order från sjukgymnast: cykla inte! jogga inte! gå så lite som möjligt... Har tränat efter det i flera veckor nu vilket innebär överkropp, rehab för knät och bål. MEN nu får jag testa stående stötar med tejpat knä, enda villkoret är att det inte får göra ondare efter passet. Och, imorse kunde jag köra stående stötar, och inte nog med det så vart det pers stillastående med 3kg, jarrrååå. 

Yeey!
Jag har även gjort ett klubbyte denna höst. Jag har efter lång betänketid lämnade Filipstad friidrott för att byta till en större klubb för att kunna få bättre förutsättningen för framtiden. Den nya klubben är Hässelby SK, så i vinter blir det ny klubbdräkt!





Livet är inte bara lycka, utan också sorg. Under alla helgons-helg som var så skänkte jag en extra tanke till älskade mamma. Jag behöver dig här, saknar dig oändligt mycket! <3

Saknad för alltid.


/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar